יום חמישי, 30 במאי 2013

כרי דשא -יש ירוק ויש סגול


מה מביאים לחברה ששומרת 
דיאטה?תשומת לב שכולה אמירה-  "אני מאחורייך!"

טניה מבינימינה מספרת
"קיבלתי רותיק במתנה מחברה, 
היא רצתה לעזור לי להתחיל דיאטה. היא ידעה שתיק אסתטי יעשה לי טוב. לעבודה בחנות אני לוקחת כריך, כשאני יוצאת לסידורים אני לוקחת גזר חתוך.

את יודעת, שמתי לב שגם אם הוא  רטוב, זה בסדר הלחות נשמרת.
                                                            
לא יכולתי להתאפק ושאלתי "רזית ? "
היא חייכה- "7 ק"ג בחצי שנה עוד 
קצת ואני שוב אהיה חתיכה.
תודה רותיק "
------------------------------------------
תיאור המוצר:
גודל אחיד-כ- 17.50 על 17.50 ס"מ.
רותיק מיוצר בישראל בעבודת יד
רותיק עשוי מבד, החוץ כותנה, הפנים בד
ניילון סגירה עם צמדניםן (סקוטש / וולקרו )
איך מנקים ? מנערים את הפירורים.
מנגבים במטלית לחה.מניחים לייבוש
ניתן לכבס גם במכונת כביסה
---------------------------------------
כל הפרטים על אופן ההזמנה- איך משלמים, ועוד....
נמצאים בדף  מדיניות החנות

                  הזמני כעת צבע ירוק         הזמיני כעת צבע סגול


אין תגובות: